Markanıza Prestij Katarız

GERSUZ

Marka yaratırız, markayı duyururuz, ürünü parlatır ve hizmetinizi sattırırız ,
ve İşinizi büyütmek için çalışırız.

Güzel bir girişim fikriniz mi var?

Tabii göründüğü kadar kolay değil; pek çok parametreyi bir arada gözetmek gerekiyor. Tek bir hata dünyanın en iyi fikrinin tutmamasıyla sonuçlanabiliyor. İyi ve güvenilir bir markanız olsun istiyorsanız neleri nasıl gözetmeniz gerekir.

Hizmetlerimiz

GERSUZ Bilişim Hizmetleri LTD

  • Sosyal Medya İçerik Öretimi
  • Animasiyon 2 Boyut ve 3 Boyutlu
  • WEB Tasarımı , Online Satış Siteleri
  • Çekim Ve Produksiyon
  • İnternet Ve sosyal Medya Reklam Ve Analizi

Marka Yaratmak

Marka yaratma, bir şirketin kuruluş aşamasından itibaren çizdiği yol haritasının ilk durağıdır. Sunulacak ürün veya hizmetin başarılı bir grafiğe sahip olmasının altında marka yaratma stratejileri yatar. Bu nedenle marka yaratma faaliyetleri pazarlama çalışmalarının ilk sırasında yer alır.

Günümüzde başarılı bir şirket olmanın en temel adımı bir marka yaratmaktan geçer. Sadece bir ürün ya da hizmeti piyasaya sürmek, üstelik ne kadar kaliteli olursa olsun, sadık bir müşteri kitlesi edinmek için yeterli değildir. Şirketin, ürünün ya da hizmetin kendine ait güçlü bir kimliği, karakteri olması gerekir. Böylece hedef kitle karşılaştığı bu ürünü ya da şirketi kafasında bir yere koyabilir, bir değerlendirme yapabilir.Bir marka yaratma süreci için göz önünde bulundurulması gereken ilk nokta tüketicilerin düşüncesidir. Müşteri, tüketici, hedef kitle ya da lead; nasıl tanımlanırsa tanımlansın hitap edilen tarafın yaratılan marka hakkındaki düşüncesi genel olarak markayı tanımlayan ana elementtir.

Marka artık tüketiciye söylediğimiz şey değil, tüketicilerin birbirlerine söylediği şeydir.
- Scott Cook -

Markanı yarat

İyi Bir Marka

Rakip odaklılığı es geçip yalnızca müşteri odaklı olmak sizi öne çıkaramaz. Tüm Rakipleriniz ve siz, yalnızca
müşteri odaklı Olduğunuzda ortaya çıkacak şey çok belli:
Birbirinin kopyası ürünlerle dolu bir pazar.
Bütün başarılı markalar belli bir odak noktasına sahiptir. Oturup isim düşünmek yerine strateji düşünmeye odaklanmalısınız

Odak Noktası

Bütün başarılı markalar belli bir odak noktasına sahiptir.
Örneğin markanız Pizza Hut gibi bir pazar lideriyse, odak noktanız liderliktir. Peki böyle bir güce karşı nasıl farklılaşacaksınız? Şöyle: Misal Domino’s kendi odak noktasını eve servis olarak daralttı ve bu sayede ikinci en büyük pizza zinciri oldu. Little Ceasers “bir pizza fiyatına iki pizza” olarak odağını daralttı. Onlarca pizza zinciri var fakat bu şirketler pazarı domine etmekte.

Tüm rakipleriniz ve siz yalnızca müşteri odaklı olduğunuzda ortaya çıkacak şey çok belli: Birbirinin kopyası ürünlerle dolu bir pazar.

Oturup isim düşünmek yerine strateji düşünmeye odaklanmalısınız
İsimler inanın daha sonradan geliyor. Girişimci olarak önce pazarlama stratejisini geliştirmelisiniz. Sonrasında bu stratejiyi yansıtacak şekilde ürünleri veya hizmetleri isimlendirebilirsiniz.

Gerçekten güçlü bir görsel kullanmanız gerekiyor
En güçlü dediğimiz markalara dikkat edin; birçoğu kendileri hakkında bir mesaj veren güçlü görseller kullanır. Coca-Cola’nın şişesi, Malboro’nun kovboyu, Corona’nın limon dilimi, Stella Artois’in kadehi, Blue Moon’un portakal dilimi vb.

Ürün veya servisinizi piyasaya sürmeden önce, pazarlama stratejinizi güçlendirecek görseller bulmaya çalışın. Bazen bu öyle bir görsel olur ki; marka isminizi bile değiştirirsiniz.

Her an birisi siz ya da şirketiniz hakkında istemeyeceğiniz bir paylaşımda bulunabilir. Üstelik siz de bunu sürekli takip edemeyebilirsiniz. Kişisel ve kurumsal markanızın dijital ortamdaki takibi için kullanabileceğiniz bir takım araçlar var. Bu araçlar, sosyal medyayı ve arama motorlarındaki tüm sonuçları sizin için kontrol edip raporluyor. Böylelikle markanız hakkında çıkan her türlü gönderiden eş zamanlı haberdar olabiliyorsunuz ve haliyle istenmeyen durumların önüne en hızlı şekilde geçebiliyorsunuz. (Yine de elbette insan faktörü önemli ve dijital ekibinizin ne kadar iyi olduğu tabii mühim).

Marka Yaratırız

Güzel bir girişim fikriniz var ve buna bir marka yaratmak istiyorsunuz. Tabii göründüğü kadar kolay değil; pek çok parametreyi bir arada gözetmek gerekiyor.

İşinizi Büyütürüz

Markanızın bilinirliği artmaya başladıkça, büyümenin baskısına karşı da dayanabilmeniz gerekmektedır.


Markanıza Prestij Katarız

Ürün veya servisinizi piyasaya sürmeden önce, pazarlama stratejinizi güçlendirecek görseller bulmaya çalışın. Bazen bu öyle bir görsel olur ki; marka isminizi bile değiştirirsiniz.